dijous, 15 de novembre del 2007

prou de tonteries



la noia del vídeo m'ha copiat el pentinat. d'aquí uns anys es preguntaran com s'ho feien per ballar al 2007 si cada vegada que un ballarí saltava havia de tornar a caure a terra. si agafés el moviment dels ballarins i l'estructurés, seria un director. no seria un coreògraf. prou de vagueria creadora conceptual. prou de terra inconnexe i palíndroms sense sentit. visca els australians. i a partir d'abans d'ahir visca també els canadencs. a ballar. i punt. prou de tonteries. la la la.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Impressionant...
Et deixo aquest de regal. A mi m'encanta (possiblement per la seva relació amb l'abstracció matemàtica, possiblement per moltes altres coses... possiblement per què senzillament m'encanta i més si el puc compartir). Un petó guapa.

http://es.youtube.com/watch?v=IehdpI3wFkU

Marta ha dit...

Wawwww! Aquest també és genial, visca HUMAN LA LA LA!!! Aquí si no fós pel vestuari i EL PENTINAT igual que el teu, si que no es sabria qui és la noia o el noi! Ets una bastarda!!! Com has pogut acabar tota Twin Peaks sense mi!! Algú algun dia va dir: S'ha de tenir control... Sort que tinc més temps lliure que tu i els veure tots aviat. Un petó!

Anònim ha dit...

Iep... Mira, que m'he aficionat a la dança....

http://es.youtube.com/watch?v=KMA8uQfCQWM&mode=related&search=

Suzy Lee ha dit...

ai dani, gràcies, quantes atencions. si corres avui a les 9 al mercat de les flors encara ballen la la la human steps, que són els del meu video i són més bons que res. i més. i més.
suposo que ens veiem aquesta nit.

Suzy Lee ha dit...

ah, and by the way, per vídeos de dansa crec que aquest és el meu preferit:

http://es.youtube.com/watch?v=pv5zWaTEVkI

Carolisto ha dit...

Gràcies tuix!! Ets molt gran!!No li diguis a l'Espinach q he escrit al teu blog, q s'enfada!!

Anna Espinach Llavina ha dit...

ehhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!

Suzy Lee ha dit...

jo muts i a la gàbia! carolisto, sóc una tomba.
contenta de veure't per aquí. espero veure't més i més i més.