divendres, 5 de desembre del 2008

Señales



Al meu nòvio no li agrada que escrigui sobre ell al blog. Si vull escriure sobre ell al blog he de fer-ho d'amagat perque no s'enfadi. El meu nòvio no té ni facebook ni myspace ni res que se li assembli perque es sentiria exposat i això li molesta. Té un youtube molt bonic, però és per feina. Ell té molta feina.

Al meu nòvio li agrada el barça i li agraden les pel·lícules. Crec que li agradaria fer pel·lícules però al meu nòvio li costa molt enfrontar-se als seus desitjos per fer-los realitat. Al meu nòvio i a mi ens agrada Señales, amb el Mel Gibson i el Joaquim Phoenix. Phoenix sempre m'ha semblat un cognom molt bonic.

Al meu nòvio se li està trencant la casa a trossos. Ahir en mitja hora van deixar de funcionar l'estufa elèctrica, l'allargador industrial i el dvd del chino. Arrel d'això em va demanar que escrivís una entrada al meu blog; a veure si algú entén quina és la causa d'aquests desperfectes sobtats.

Jo li vaig dir al meu nòvio que escriuria l'entrada, ell va proposar que la titulés señales i jo vaig proposar posar-hi el video de chitty chitty bang bang on el pare fa l'esmorzar als fills perque allà l'invent no funciona i perque m'encanta la cançó.

Al meu nòvio no li agradarà la meva entrada, perque al meu nòvio no li agrada que l'estimi en públic.

3 comentaris:

Anna Espinach Llavina ha dit...

A mi m'agrada, que us estimeu en públic. I al teu nòvio li dius que de vegades exposar-se no és tan dolent. Pel que fa a les coses que es trenquen... Em remeto al meu post d'avui. Senyals, no sé de què. Espero que de res. Pensem que potser és de l'any que s'acaba: renovar-se o morir, que en diuen. Quan sapigueu què és el que hem de renovar tots plegats us agrairia que em fessiu un toque, que jo no en tinc ni la més remota idea.

Viva chitti chitti bang bang.

I lof iu (two).

Anna Espinach Llavina ha dit...

jo també vull venir, al dia de la cervesa. Sí i tres vegades sí!

Suzy Lee ha dit...

visca la cervesa! visca! i tres vegades visca!