dilluns, 24 de novembre del 2008

November Snow



Novembre és, sens dubte, el pitjor mes de l'any. Necessito que encenguin les llums de Nadal el més aviat possible. Necessito que arribi per fi el pont de la Immaculada Concepció i comenci el Mercat de Santa Llúcia. Necessito un Arbre de Nadal a casa i encendre la calefacció. Necessito veure una pel·lícula al sofà, sota la manta grossa i blava, bebent un te calent amb les mans fredes. Necessito el dia de Sant Esteve a Lleida i la Nit de Reis. Necessito la llar de foc i que comenci el 2009 de forma que s'acabi per fi el 2008. Necessito estrenar la meva agenda nova, aquest any vermella. Necessito pensar quin vestit em posaré el dia de cap d'any i preocupar-me perque no faltin raïms, allà on sigui. Necessito fer veure que no celebrem res el dia de Nochebuena mentre brindem amb xampany la meva mare, la meva germana i jo. Necessito posar excuses per no pujar a la Vall d'Aran i finalment fer tot el camí sola, amb el meu C2 canviant els cd's amb la mà dreta i fumant amb l'esquerra, amb la finestra una mica baixada i l'aire calent a tope. Necessito sentir les horribles nadales que tant m'agraden sonant per tot arreu.

Necessito que el fred tingui sentit. I el fred només té sentit quan és Nadal.

5 comentaris:

Anna Espinach Llavina ha dit...

Totes les llums ja estan posades. I bans d'hora! Igual tu hi tens alguna cosa a veure... Jo avui m'he comprat una bufanda molt gran. Igual hi cabem totes dues i tot! Marrrramuas.

Suzy Lee ha dit...

mmmmm jo encara no he vist una sola llumeta encesa...

Anna Espinach Llavina ha dit...

TU FIXA-T'HI! I ENTRA A LA CANICA, QUE HI FA FRED!

Suzy Lee ha dit...

la canica? ein? ara m'he perdut...

Suzy Lee ha dit...

mmm ja m'he trobat. gràcies! m'encantes i m'encanten els copitos de neu i les fades-princeses de color blanc.