dilluns, 10 de desembre del 2007

Crying


Totes i cadascuna de les nits que surts a ballar arriba un moment que tens ganes de fer petons. Què millor que tenir la germana gran que mai has tingut al costat per donar-li. Diuen que la germana gran és la única persona a qui faig cas. I què millor que un telèfon amb càmara de fotos amb flash perque es vegin les fotos a Torres de Àvila. I el més important, què millor que anar-se'n a dormir despullada quan estàs borratxa de les nits de petons. Després d'un sopar improvisat, estic borratxa, i me'n vaig a dormir. Amb el Crying de Roy Orbison en repeat, però avui sense petons.


Quina foto més bonica.

16 comentaris:

Carolisto ha dit...

Quina foto més bonica. Gràcies per la improvisació, i molt bona nit. Truca'm que no tinc el teu telèfon per poder-te portar a ballar!

Anna Espinach Llavina ha dit...

Tuixén!! Com vols que m'enfadi? Em quedaré el petó per la col·lecció. Que guai parlar amb vosaltres ahir a la nit... Ai!

Anna Espinach Llavina ha dit...

Per cert, quina por em feu vosaltres dos de festa. Ejem. No sé de qui me'n fio més.

Carolisto ha dit...

Ejem, si tu ets a l'altra punt del món (per lo menos), ens hem de fer companyia, no? Però crec que fins que no tornis no sortiré a ballar... Tinc agulletes de tan saltar dissabte... Ui ui...

Anna Espinach Llavina ha dit...

per cert, no la va fer el Caro, aquesta foto? Que jo recordi, no fa gaire ell la duia al mòbil... O ho he somiat?

Carolisto ha dit...

la va fer l'uri, que és tot un voyeur. I efectivament, el caro la duia perquè amb aquests mòbils que tenen blutuz i de tot l'uri me la va passar. I de fet, via blutuz el caro també li va passar a la tuixén. Llàstima q siguis tan lluny, perque el blutuz no hi arriba...

Suzy Lee ha dit...

si, l'uri un voyeur, però aquella nit tots encantats de fer-nos petons. o no? ejem. (i el ejem no va per mi) ejem.
anemaballaranemaballaranemaballar!!!

Anna Espinach Llavina ha dit...

ejem.

Carolisto ha dit...

per qui va?, fem safareig!!!

Anna Espinach Llavina ha dit...

Per qui va? Que per qui va?

Anna Espinach Llavina ha dit...

REPETEIXO: Què està passant? Ningú escriu res? Bullits...

Anònim ha dit...

mare de deu que es aixo!quin dia va ser aquesta festaaa?? perque no estava convidat!!??!?

Anna Espinach Llavina ha dit...

UI, Lluis, no pateixis que farem més festes... jeje. Però tu i jo no tenim petons d'aquests? Em semblava recordar que sí!

Suzy Lee ha dit...

començarem el 2008 fent una festa de petons.

Carolisto ha dit...

jo faig anys el 2 de gener...

Carolisto ha dit...

pero com q no tinc el teu tlf no et podre convidar...
pero si em truques per felicitar-me, potser et convido...