dijous, 21 de gener del 2010

Croquetes

Només tinc ganes de menjar croquetes d'avui endevant. Faré tantes croquetes que podrem empapelar la casa de croquetes. Faré croquetes de tot allò que es pugui fer croquetes. Hi posaré més sal i llavors sí que seran les millors croquetes del món de les croquetes. I de tots els gustos de croquetes perque, com he dit, faré croquetes de tot allò que es pugui fer croquetes. Potser ho abandono tot i em dedico només a fer croquetes, però això encara no ho tinc clar, perque també sóc molt bona tocant la guitarra.

2 comentaris:

neusota ha dit...

perquè no fas pop en salsa, en lloc de fer croquetes per a empapelar la paret? pensa-hi, el resultat final pot ser més colorista.

Anònim ha dit...

Ei Velvet!
Soc un molt molt molt fan de les croquetes i volia agraïr-te la teva devoció per elles. Quan obris una tenda de croquetes avisa'm i I will order it online!

Puc explicar-te una cosa curiosa?
He tornat al teu blog després d'uns 4 anys perquè he vist les Cobrasnake again en una pàgina por de coolhunting perquè estic investigant sobre els Hipsters...i com un tiro m'he recordat de la velvethoneypie...qui soc? No em recordaras, però jo, esclau de la meva inmensa memòria si que et recordo. A la Mercè,any 2008, durant el BAM, a la plaça del Rei, jo duia una samarreta que posava BERLIN feta amb elements químics que et va agradar, i a mi em va agradar la teva de Cobrasnake... quines coses eeeh?
El teu blog em va semblar molt interessant, però per alguna cosa o una altra (que no recordo-quina merda de memòria-)no et vaig posar mai cap comment... Pos mira...més val tard que mai jejejee
He flipat de recordar-me de tot això... Una curiositat més pel teu peculiar blog, que per cert m'agrada molt.


Una salutació desde Barcelona

LeTung,