dimarts, 22 d’abril del 2008

Barcelone que je te quitte...



el vídeo és pitjor que el meu i ella no és gens guapa, però m'hi reconec en la forma de moure's i la cançó m'ha acompanyat en una nit llarga. a més és molt romàntic cantar-li a la teva ciutat; jo li composaria mil cançons a barcelona i a la seva llum els matins al raval en silenci.

i ve Blondie al summercase i jo no sé què he de fer. perque odio la debbie harry després dels 90 i odio el summercase. but not even madonna could look as effortlessly cool as she did.

5 comentaris:

Anna Espinach Llavina ha dit...

feo. fea. però la canó és simpàtica. tinc el cap ple d'astronautes. crec que estic començant a experimentar els efectes de la microggravetat. potser és per això que els ultims dies riem tant. he trobat un moble més on l'escarlata no ha passat el drap. crec que surto a sopar. petons, petons, petons.

Mozartiano ha dit...

Aix l'Escarlata... Haurem pas de picar-li el crostó?

Anna Espinach Llavina ha dit...

escolta, això de les FALTES DURTUGRAFIA u dius par mi?

Suzy Lee ha dit...

sí, espinacA, ho dic per tu.
ji ji ji. jo jo jo. estic molt cansada. esgotada.

Anna Espinach Llavina ha dit...

uhhh... no me tires de la lengua, no me tires de la lengua... Rubia.