divendres, 29 de febrer del 2008

a star is born

7 comentaris:

Anna Espinach Llavina ha dit...

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!! Padrineta is here! Que bonic! Serà el pis de les mones de Pasqua, ara sí!

Suzy Lee ha dit...

jo diria que és l'home més guapo del món.

Anna Espinach Llavina ha dit...

eh, eh... Jo en tinc dos de guapos... Que també sóc padrina, hombre!!

Marta ha dit...

Jo no sóc padrina però també tinc a l'home més guapo del món!!!

Suzy Lee ha dit...

ui, la marta dóna senyals de vida!! tens un holandès nou? jiji... que ha vingut a veure't el teu nòvio o que?? precisament avui el teu nòvio m'ha trucat a les 9.30 del matí! a veure si li dius que jo els diumenges a aquestes hores dormo!

Anònim ha dit...

em declaro fan d'aquest espai.
M'has fet voltar i divagar força.
Rodar el món i tornar al born amb els teus escrits (...)

Si vols, fem un café un dia (acompanyat d'un cigarret) i mirem d'encarrilar el món

Anna Espinach Llavina ha dit...

l'amour ne vous laisse pas écrire... Ou quoi?