dissabte, 25 d’agost del 2007

Berlin

18-07-1007. Berlín té uns colors tan bonics. fins i tot en la brutícia. I hi ha gent pintant a les parets. Berlín és verda i alhora és espanyola. i un senyor que es diu Darko. i músics preciosos i aigua del grifo. Berlín respon en alemany encara que comenci amb poemes del Borges, desitjos d'anells, o l'Iñaki, català, venint a buscar-nos a l'estació. Tinc tanta son. A Berlín tampoc tiraré les colilles al terra. perque és tan bonic. tot i que no estic pagant el metro. Berlín porta accent (a e i o u as es is os us en IN).

23-07-2007. He descobert la inmensitat de la foscor. a Berlín. però una foscor bonica. d'arena. i sales grans i petites i passadissos i portes obertes i tancades. no importa. igual és això Berlín. el no importa, vull dir. primera droga, primera polla, primera jam. vaig a cosir les meves sabatilles negres. millor, he parlat amb la padrina.

24-07-2007. Berlín és com Barcelona. però parlen en alemany. llavors no els entenc. hi ha nens jugant a futbol i lidls. quan visqui al raval no compraré al lidl. no per res. perque és lleig. avui he guanyat amb un 1. i vivim a un dotzè pis. i no paro de menjar. això sempre em passa quan estic prima. que no paro de menjar. enfrontar-se a les coses de barcelona és tan llunyà. i tan mandrós. potser per això em fa mal la panxa. només els ocells són lletjos a Berlín. i les abelles. però els ocells i les abelles són lletjos a tot arreu.

26-07-2007. penso en tornar a Barcelona. Berlín és bonic. si en tens ganes. a mi em dóna mal de panxa. encara que em curin explicant-me històries dels inicis del món. que com tothom sap es basen en el moment en que els pops els primers éssers vius del nostre planeta van menjar-se les seves vuit potes i es van convertir en cocodrils que per insultar-se entre ells es deien fill de popa. odio no saber alemany. aquí tot passa en alemany. sinó ets un turista. jo vull ser berlinesa. els turistes són lletjos.

27-07-2007. no more Berlín. goodbyelenin. sóc tan ràpida. no more Berlín però m'ho compro tot. això no treurà el meu monstredelapanxa però com a mínim sàcia les seves necessitats inquisidores. no sé perque m'ha sortit inquisidores. però queda guai. tinc unes sabates blaves precioses i demà a aquesta hora ja farà més de quatre hores que estaré a barcelona perque me'l treguin. el monstredelapanxa. les sabates no mes les treuran mai. no de portar-les posades. evidentment. quina pena deixar Berlín. però quines ganes d'abraçar-te. a tu. a tu. i a tu. i a qui vulgui. bé, depèn. aquests viatges es fan sols. la companyia es troba a Berlín. i es fan parlant en alemany. sinó no hi ha bromes. ni al metro ni a la botiga ni al tram. al tram no només no hi ha bromes sinó que t'envien al papiol alemany (segur que a alemanya també hi ha un papiol) i no et diuen com tornar. tornaré a Berlín. que és preciosa. però quan sàpiga alemany. vull ser berlinesa. quines sabates blaves tan boniques.